GEASA: Upgrading Global Education Across Subject Areas

Debate in Youth work and Volunteering

Opis projekta


Erasmus + projekt Upgrading Global Education Across Subject Areas (Nadgrajevanje  globalne izobrazbe preko predmetnih področij) združuje deset  partnerskih organizacij iz petih držav. Celostna izobrazba glede sodobnih globalnih problemov, ki poudarja državljansko odgovornost, oziroma globalna izobrazba, je ključna za razvijanje polnega demokratičnega potenciala družbe. Kljub temu učiteljem manjka podpora, ki bi jim pomagala pri integraciji globalne izobrazbe v učne načrte. Namen tega projekta je prebroditi te ovire in učiteljem približati znanja in veščine, ki bodo prispevali k temu, da se bo globalna izobrazba v evropskih izobraževalnih sistemih tudi v praksi bolj celovito izvajala. Eden od pristopov, preko katerega je možno poučevati globalno izobrazbo, temelji na debatni metodologiji, skupkom interaktivnih metod, ki učencem med drugim pomagajo pri izboljšanju veščin kritičnega razmišljanja in informacijske pismenosti. Partnerji bodo črpali iz te metodologije in sodelovali pri razvijanju priročnika za učitelje, metodološkega priročnika z učnimi načrti in vajami, zbirke študij primerov za učence in učitelje, ki bo demonstrirala kako se veščine, pridobljene skozi projekt, lahko uporabijo za analizo aktualnih družbenih problemov, ter spletne platforme namenjene individualnem učenju. Rezultati bodo vključevali vsebine povezane z globalizacijo, neenakostjo, trajnostnim razvojem, podnebjem, globalnim zdravjem, identiteto ter kulturo. 



Ta projekt sofinancira Evropska Unija.

Besedilo izraža samo stališča avtorja. Evropska Komisija ni odgovorna za kakršnokoli uporabo informacij v besedilih nastalih v sklopu projekta.  

 

 

Partnerji

Koordinator projekta: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenija)
Gimnazija Litija (Slovenija)
Inštitut za Afriške študije (Slovenija)
Univerza v Ljubljani (Slovenija)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italija)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italija)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italija)
International Debate Education Association (Nizozemska)
Learning Wizards (Hrvaška)
Asociace debatnich klubu (Češka)


Project summary

 

The Erasmus + project Upgrading global education across subject areas brings together ten partner organizations from 5 different European countries. Holistic education on contemporary global issues that emphasizes citizenship and responsibility (global education) is crucial in developing the full democratic potential of a society, yet teachers are lacking support that would enable them to successfully implement it in their curricula. This project aims to fill the gap by equipping teachers with resources and skills that would help make global education in European school systems a reality. One of the approaches through which global learning can be taught is focused on debate methodology, a cluster of interactive methods that helps students improve their critical thinking skills and informational literacy. The partner organizations will draw from this methodology and collaborate to produce a manual on teaching global learning for teachers, a methodical manual with lesson plans and exercises, a toolkit for students and teachers with case studies demonstrating how the skills gained through the project can be applied, as well as a comprehensive digital platform for individualized learning.  The results will cover topics connected with globalization, inequality, sustainable development, climate, global health, identity, and culture.

 

This project is funded by the European Union.

 

 The text expresses the views of the author exclusively. The European Commission is not responsible for the use of information in the text.  

 

 

Partners

Project coordinator: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenia)
Gimnazija Litija (Slovenia)
Inštitut za Afriške študije (Slovenia)
Univerza v Ljubljani (Slovenia)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italy)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italy)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italy)
International Debate Education Association (Netherlands)
Learning Wizards (Croatia)
Asociace debatnich klubu (Chechia)

Slovenski študentje so Evropski debatni prvaki v kategoriji ESL

Filip Korošec iz Rok Hafner iz Univerze v Ljubljani, ki debatirata za Debatno društvo Univerze v Ljubljani, sta…

Mednarodni uspeh študentskih debaterjev na Evropskem prvenstvu

Filip Korošec in Rok Hafner, člana Debatnega društva Univerze v Ljubljani, sta se na Evropskem študentskem debatnem prvenstvu…

Slovenija zaključila uspešne nastope na WSDC 2021 v razširjeni osmini finala

Slovenska nacionalna ekipa se je na WSDC 2021 pokazala odrezala odlično. Po osmih debatnih krogih so s petimi…

Datumi debatnih tekmovanj v šolskem letu 2021/2022

V šolskem letu 2021/2022 bomo na ZIPu organizirali 14 debatnih tekmovanj na nacionalni ravni (7 tekmovanj za osnovne…

Urnik nacionalnih debatnih turnirjev za SREDNJE ŠOLE v 2021/2022

Datumi tekmovanj na nacionalni ravni: 16.10.2021: turnir na nacionalni ravni20.11.2021: turnir na nacionalni ravni11.12.2021: turnir na nacionalni ravni15.1.2022:…

Razpis nacionalnih debatnih turnirjev za OSNOVNE ŠOLE v 2021/2022

TURNIRJI ZA OSNOVNE ŠOLE09.10.2021: turnir na nacionalni ravni13.11.2021: turnir na nacionalni ravni18.12.2021: turnir na nacionalni ravni22.01.2022: turnir na…

Pripravljene debatne trditve za WSDC 2021

R1: TH regrets the commercialisation of space. R3: THBT the African Union should attempt to contain growing Gulf*…

Debatni seminar na nove in izkušene debatne mentorje in mentorice (Kranjska Gora)

Med 26. in 28. avgustom 2021 bomo v Kranjski Gori (Hotel Kompas) organizirali naš tradicionalni mentorski debatni vikend…

WSDC 2021: Predstavitev slovenske nacionalne debatne ekipe

Članice in člani nacionalne srednješolske debatne ekipe, ki bodo od 25. julija do 5. avgusta 2021 sodelovali na…

Debate never stops: Debate programs in partner schools during the pandemic

Project partner schools continued with their debate programs during the pandemic times in the 2020/2021. Here you can…