GEASA: Upgrading Global Education Across Subject Areas

Debate in Youth work and Volunteering

Opis projekta


Erasmus + projekt Upgrading Global Education Across Subject Areas (Nadgrajevanje  globalne izobrazbe preko predmetnih področij) združuje deset  partnerskih organizacij iz petih držav. Celostna izobrazba glede sodobnih globalnih problemov, ki poudarja državljansko odgovornost, oziroma globalna izobrazba, je ključna za razvijanje polnega demokratičnega potenciala družbe. Kljub temu učiteljem manjka podpora, ki bi jim pomagala pri integraciji globalne izobrazbe v učne načrte. Namen tega projekta je prebroditi te ovire in učiteljem približati znanja in veščine, ki bodo prispevali k temu, da se bo globalna izobrazba v evropskih izobraževalnih sistemih tudi v praksi bolj celovito izvajala. Eden od pristopov, preko katerega je možno poučevati globalno izobrazbo, temelji na debatni metodologiji, skupkom interaktivnih metod, ki učencem med drugim pomagajo pri izboljšanju veščin kritičnega razmišljanja in informacijske pismenosti. Partnerji bodo črpali iz te metodologije in sodelovali pri razvijanju priročnika za učitelje, metodološkega priročnika z učnimi načrti in vajami, zbirke študij primerov za učence in učitelje, ki bo demonstrirala kako se veščine, pridobljene skozi projekt, lahko uporabijo za analizo aktualnih družbenih problemov, ter spletne platforme namenjene individualnem učenju. Rezultati bodo vključevali vsebine povezane z globalizacijo, neenakostjo, trajnostnim razvojem, podnebjem, globalnim zdravjem, identiteto ter kulturo. 



Ta projekt sofinancira Evropska Unija.

Besedilo izraža samo stališča avtorja. Evropska Komisija ni odgovorna za kakršnokoli uporabo informacij v besedilih nastalih v sklopu projekta.  

 

 

Partnerji

Koordinator projekta: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenija)
Gimnazija Litija (Slovenija)
Inštitut za Afriške študije (Slovenija)
Univerza v Ljubljani (Slovenija)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italija)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italija)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italija)
International Debate Education Association (Nizozemska)
Learning Wizards (Hrvaška)
Asociace debatnich klubu (Češka)


Project summary

 

The Erasmus + project Upgrading global education across subject areas brings together ten partner organizations from 5 different European countries. Holistic education on contemporary global issues that emphasizes citizenship and responsibility (global education) is crucial in developing the full democratic potential of a society, yet teachers are lacking support that would enable them to successfully implement it in their curricula. This project aims to fill the gap by equipping teachers with resources and skills that would help make global education in European school systems a reality. One of the approaches through which global learning can be taught is focused on debate methodology, a cluster of interactive methods that helps students improve their critical thinking skills and informational literacy. The partner organizations will draw from this methodology and collaborate to produce a manual on teaching global learning for teachers, a methodical manual with lesson plans and exercises, a toolkit for students and teachers with case studies demonstrating how the skills gained through the project can be applied, as well as a comprehensive digital platform for individualized learning.  The results will cover topics connected with globalization, inequality, sustainable development, climate, global health, identity, and culture.

 

This project is funded by the European Union.

 

 The text expresses the views of the author exclusively. The European Commission is not responsible for the use of information in the text.  

 

 

Partners

Project coordinator: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenia)
Gimnazija Litija (Slovenia)
Inštitut za Afriške študije (Slovenia)
Univerza v Ljubljani (Slovenia)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italy)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italy)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italy)
International Debate Education Association (Netherlands)
Learning Wizards (Croatia)
Asociace debatnich klubu (Chechia)

Nov ZIP projekt na temo MEDIJSKE PISMEMNOSTI

Z velikim veseljem sporočamo, da smo na ZIPu pridobili sredstva za nov projekt za razvoj metodologije za učenje…

TEST2

Online potral Ethics Community

Schedule and Divisions for IDTL 2021 are announced

We are happy to announce the final schedule and the divisions for the tournament. This year we are…

Nice memories from 2020: IDTL 2020 MOVIE

In March 2020 IDTL was the last international tournament implemented in person across he globe.

Priznanja za osnovnošolke in osnovnošolce

Na tej povezavi lahko si vsi mentorji in mentorice ter debaterji in debaterke snamejo priznanja iz sobotnega (20.2.2021)…

Uspešna februarska impromptu debatna sobota!

V soboto, 20.2.2021, smo z našimi debaterji/kami, sodniki/cami in mentorji/icami uspešno izvedli še en zanimiv in naporen debatni…

Osnovnošolski online turnir (februar 2021)

Datum: 20. 2. 2021 Vrsta turnirja: online impromptu turnir na nacionalni ravni Trditve:  TikTok bi morali ukiniti. Nošenje…

Srednješolski online turnir (februar 2021)

Datum: 20.2.2021 Tip turnirja: srednješolski impromptu online turnir na nacionalni ravni Trditve: TH regrets the popularity of TikTok….

Debata, globalno učenje in trajnostni razvoj: sodelovanje s Platformo SLOGA

V sodelovanju s Platformo SLOGA ter z Inštitutom za Afriške študije v sklopu projekta #ClimateOfChange vabimo šole, oziroma…