GEASA: Upgrading Global Education Across Subject Areas

Debate in Youth work and Volunteering

Opis projekta


Erasmus + projekt Upgrading Global Education Across Subject Areas (Nadgrajevanje  globalne izobrazbe preko predmetnih področij) združuje deset  partnerskih organizacij iz petih držav. Celostna izobrazba glede sodobnih globalnih problemov, ki poudarja državljansko odgovornost, oziroma globalna izobrazba, je ključna za razvijanje polnega demokratičnega potenciala družbe. Kljub temu učiteljem manjka podpora, ki bi jim pomagala pri integraciji globalne izobrazbe v učne načrte. Namen tega projekta je prebroditi te ovire in učiteljem približati znanja in veščine, ki bodo prispevali k temu, da se bo globalna izobrazba v evropskih izobraževalnih sistemih tudi v praksi bolj celovito izvajala. Eden od pristopov, preko katerega je možno poučevati globalno izobrazbo, temelji na debatni metodologiji, skupkom interaktivnih metod, ki učencem med drugim pomagajo pri izboljšanju veščin kritičnega razmišljanja in informacijske pismenosti. Partnerji bodo črpali iz te metodologije in sodelovali pri razvijanju priročnika za učitelje, metodološkega priročnika z učnimi načrti in vajami, zbirke študij primerov za učence in učitelje, ki bo demonstrirala kako se veščine, pridobljene skozi projekt, lahko uporabijo za analizo aktualnih družbenih problemov, ter spletne platforme namenjene individualnem učenju. Rezultati bodo vključevali vsebine povezane z globalizacijo, neenakostjo, trajnostnim razvojem, podnebjem, globalnim zdravjem, identiteto ter kulturo. 



Ta projekt sofinancira Evropska Unija.

Besedilo izraža samo stališča avtorja. Evropska Komisija ni odgovorna za kakršnokoli uporabo informacij v besedilih nastalih v sklopu projekta.  

 

 

Partnerji

Koordinator projekta: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenija)
Gimnazija Litija (Slovenija)
Inštitut za Afriške študije (Slovenija)
Univerza v Ljubljani (Slovenija)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italija)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italija)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italija)
International Debate Education Association (Nizozemska)
Learning Wizards (Hrvaška)
Asociace debatnich klubu (Češka)


Project summary

 

The Erasmus + project Upgrading global education across subject areas brings together ten partner organizations from 5 different European countries. Holistic education on contemporary global issues that emphasizes citizenship and responsibility (global education) is crucial in developing the full democratic potential of a society, yet teachers are lacking support that would enable them to successfully implement it in their curricula. This project aims to fill the gap by equipping teachers with resources and skills that would help make global education in European school systems a reality. One of the approaches through which global learning can be taught is focused on debate methodology, a cluster of interactive methods that helps students improve their critical thinking skills and informational literacy. The partner organizations will draw from this methodology and collaborate to produce a manual on teaching global learning for teachers, a methodical manual with lesson plans and exercises, a toolkit for students and teachers with case studies demonstrating how the skills gained through the project can be applied, as well as a comprehensive digital platform for individualized learning.  The results will cover topics connected with globalization, inequality, sustainable development, climate, global health, identity, and culture.

 

This project is funded by the European Union.

 

 The text expresses the views of the author exclusively. The European Commission is not responsible for the use of information in the text.  

 

 

Partners

Project coordinator: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenia)
Gimnazija Litija (Slovenia)
Inštitut za Afriške študije (Slovenia)
Univerza v Ljubljani (Slovenia)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italy)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italy)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italy)
International Debate Education Association (Netherlands)
Learning Wizards (Croatia)
Asociace debatnich klubu (Chechia)

Državni srednješolski debatni turnir (april 2021)

Datum: 20.4.2021 Tip turnirja: Državni srednješolski debatni turnir Trditve: Ta zbor verjame, da je državljanska nepokorščina legitimna oblika…

Odličen uspeh naših študentskih debaterjev: Nika in Jana zmagovalki mendarodnega turnirja

Študentski debaterji iz University of Ljubljana Debate Society so se odlično odrezali na mednarodnem turnirju ESTONIA OPEN, ki…

Državni srednješolski debatni turnir 2021

Datum: 17.4.2021 – 18.4.2021Zoom povezava: https://us02web.zoom.us/j/83431987760 DAN 1: SOBOTA9:30 Otvoritev in registracija10:00 Razglasitev trditve za prvi debatni krog11:00…

DEBANTI UTRINKI: Ela in Melani iz OŠ Antona Ingoliča Spodnja Polskava

Ela in Melani iz OŠ Antona Ingoliča Spodnja Polskava (mentorica Irena Krajnc) poročata o svojih izkušnjah po letošnji…

Finals results of the International Junior Karl Popper debate tournament

Here you can find the final results of the International Junior Karl Popper debate tournament: Congrats to the…

Rezultati mednarodnega Karl Popper Junior debatnega turnirja

V soboto, 10.4.2021, smo organizirali mednarodni turnir za učence in učenke osnovnih šol v Karl Popper debatnem formatu….

ZIP alumni: Beti Hohler o debati, svojih izkušnjah in debatni metodologiji

Bivši debaterji in debaterke iz našega programa v seriji “ZIP ALUMNI O DEBATI” poročajo o svojih debatnih izkušnjah…

INTERNATIONAL JUNIOR TOURNAMENT: motions & schedule

SCHEDULE (in CET time) 9:00 am Opening and registration9:30 am Round 1 (prepared topic)11:30 am Round 2 (prepared…

IDTL 2021 VIDEOS

You can see many videos of debates from IDTL 2021 here:

Rezultati Državnega osnovnošolskega debatnega turnirja

Po petih nacionalnih osnovnošolskih online turnirjih v tem šolskem letu smo danes izpeljali še DRŽAVNO OSNOVNOŠOLSKO DEBATNO TEKMOVANJE….