Zaključek projekta A.D.A.P.T.

Erasmus+ mednarodni projekt ADAPT – A debate and philosophy typology, v katerem smo raziskovali uporabo debatnih tehnik pri poučevanju filozofije in uporabo filozofskih principov v debati, se je zaključil konec avgusta 2022. Rezultati projekta so priročnik How to start debating in philosophy classroom, ki prinaša debatno teorijo in vaje, kako uporabiti debato pri poučevanju filozofije,
poglavja o izbranih filozofskih konceptih, cilje poučevanja filozofije in kako se to povezuje z debato, kako se poučuje filozofija v različnih evropskih državah in še marsikaj drugega. 

Poleg tega projekt prinaša tudi delovna gradiva in 20 videov, ki prikazujejo različne debatne vaje na filozofske vsebine:

Vsa gradiva so na voljo v prostem dostopu na https://debaticons.com, na razpolago vsem, ki bi jih želeli uporabiti. Priročnik je bil tudi natisnjen kot knjiga in je na voljo v elektronski obliki:

Rezultati projekta so bili tudi izjemno dobro ocenjeni v Journal of Didactics of Philosophy:

Konzorcij je vodila Univerza v Tilburgu, Nizozemska

Partnerske organizacije: Wolfert Bilingual School, Rotterdam; Gimnazija Ledina, Ljubljana; Privatna klasična gimnazija, Zagreb; ITE Enrico Tosi, Busto Arsizio, Erasmus University Rotterdam, Hrvatsko Debatno Društvo, Hrvaška;The Noisy Classroom, UK in Za in proti, zavod za kulturo dialoga, Slovenija.