GEASA: Upgrading Global Education Across Subject Areas

Debate in Youth work and Volunteering

Opis projekta


Erasmus + projekt Upgrading Global Education Across Subject Areas (Nadgrajevanje  globalne izobrazbe preko predmetnih področij) združuje deset  partnerskih organizacij iz petih držav. Celostna izobrazba glede sodobnih globalnih problemov, ki poudarja državljansko odgovornost, oziroma globalna izobrazba, je ključna za razvijanje polnega demokratičnega potenciala družbe. Kljub temu učiteljem manjka podpora, ki bi jim pomagala pri integraciji globalne izobrazbe v učne načrte. Namen tega projekta je prebroditi te ovire in učiteljem približati znanja in veščine, ki bodo prispevali k temu, da se bo globalna izobrazba v evropskih izobraževalnih sistemih tudi v praksi bolj celovito izvajala. Eden od pristopov, preko katerega je možno poučevati globalno izobrazbo, temelji na debatni metodologiji, skupkom interaktivnih metod, ki učencem med drugim pomagajo pri izboljšanju veščin kritičnega razmišljanja in informacijske pismenosti. Partnerji bodo črpali iz te metodologije in sodelovali pri razvijanju priročnika za učitelje, metodološkega priročnika z učnimi načrti in vajami, zbirke študij primerov za učence in učitelje, ki bo demonstrirala kako se veščine, pridobljene skozi projekt, lahko uporabijo za analizo aktualnih družbenih problemov, ter spletne platforme namenjene individualnem učenju. Rezultati bodo vključevali vsebine povezane z globalizacijo, neenakostjo, trajnostnim razvojem, podnebjem, globalnim zdravjem, identiteto ter kulturo. 



Ta projekt sofinancira Evropska Unija.

Besedilo izraža samo stališča avtorja. Evropska Komisija ni odgovorna za kakršnokoli uporabo informacij v besedilih nastalih v sklopu projekta.  

 

 

Partnerji

Koordinator projekta: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenija)
Gimnazija Litija (Slovenija)
Inštitut za Afriške študije (Slovenija)
Univerza v Ljubljani (Slovenija)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italija)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italija)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italija)
International Debate Education Association (Nizozemska)
Learning Wizards (Hrvaška)
Asociace debatnich klubu (Češka)


Project summary

 

The Erasmus + project Upgrading global education across subject areas brings together ten partner organizations from 5 different European countries. Holistic education on contemporary global issues that emphasizes citizenship and responsibility (global education) is crucial in developing the full democratic potential of a society, yet teachers are lacking support that would enable them to successfully implement it in their curricula. This project aims to fill the gap by equipping teachers with resources and skills that would help make global education in European school systems a reality. One of the approaches through which global learning can be taught is focused on debate methodology, a cluster of interactive methods that helps students improve their critical thinking skills and informational literacy. The partner organizations will draw from this methodology and collaborate to produce a manual on teaching global learning for teachers, a methodical manual with lesson plans and exercises, a toolkit for students and teachers with case studies demonstrating how the skills gained through the project can be applied, as well as a comprehensive digital platform for individualized learning.  The results will cover topics connected with globalization, inequality, sustainable development, climate, global health, identity, and culture.

 

This project is funded by the European Union.

 

 The text expresses the views of the author exclusively. The European Commission is not responsible for the use of information in the text.  

 

 

Partners

Project coordinator: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenia)
Gimnazija Litija (Slovenia)
Inštitut za Afriške študije (Slovenia)
Univerza v Ljubljani (Slovenia)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italy)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italy)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italy)
International Debate Education Association (Netherlands)
Learning Wizards (Croatia)
Asociace debatnich klubu (Chechia)

Osnovnošolski online turnir (december 2020)

Datum: 12. 12. 2021 Tip turnirja: online osnovnošolski turnir na nacionalni ravni Trditve:  Staršem bi morali prepovedati, da…

Osnovnošolski online turnir (januar)

Datum: 20.1. 2021 Vrsta turnirja: online turnir za nacionalni ravni Trditve:  Prepovedati bi morali oglaševanje namenjeno otrokom. (pripravljena)…

Februarski srednješolski online turnir

Datum:  20. februar 2021 Kraj: Online (Zoom povezavo prejmete ob prijavi)  Tip turnirja: Enodnevni srednješolski impromptu turnir na…

Kvalifikacije za Mednarodni turni Oxford BP

Oxfrod Schools Finals je srednješolski mednarodni debatni turnir, ki bo na sporedu 13.3.2021. Turnir, ki poteka v BP…

Februarski osnovnošolski online turnir

Datum: 20.2.2021 Kraj: Online (zoom povezavo prejmete ob prijavi) Tip turnirja: Enodnevni srednješolski turnir na državni ravni Prijava: …

Vsebinske online debatne delavnice DEBATERJI ZA DEBATERJE 2

V januarju in februarju je na sporedu nov sklop online debatnih delavnic Debaterji za debaterje 2. Debaterji za…

Debatne delavnice v sklopu projekta #ClimateOfChange

Platforma SLOGA v sodelovanju z Zavodom Za in proti ter Inštitutom za Afriške študije v sklopu projekta #ClimateOfChange…

EPAS delavnice za dijake in dijakinje

Vsem dijakom in dijakinjam, ki znotraj svojih šol sodeluje ejo v EPAS projektu  nudimo debatne in komunikacijske delavnice…

Debata in Globalno učenje: usposabljanje za učitelje in učiteljice

V sodelovanju s Platformo Sloga ter Inštitutom za Afriške študije  v sklopu projekta #ClimateOfChange vabimo  šole, oziroma učiteljice…

Svetovanja za debatne mentorice in mentorje

Vsem debatnim mentorjem in mentoricam ter učiteljem in učiteljicam, ki želijo debatno metodologijo uporabiti pri pouku ali v…