Seminarji so potekali v Kranju, Celju, Ormožu, Izoli, Ljubljani, Renčah in v Mariboru. Za tako razširjenost smo se odločili, saj smo si vsebine res želeli približati kar največ pedagogom. Z udeležbo smo bili zelo zadovoljni, še bolj pa so nas navdušili odzivi učiteljev, ki so sodelovali z vprašanji in komentarji. Tako je prav vsak seminar potekal nekoliko drugače, v vseh pa smo se spoznali z osnovami debatne metodologije in z materiali, razvitimi v projektu. Tako smo si ogledali pedagoški uvod v osnove debatne metodologije, nabor člankov spisanih v priročnik, ki bo v pomoč učiteljem pri uporabi metodologije, ali prilagoditvi lastnih materialov za delo v razredu, največ časa pa smo namenili ogledu 120 pedagoških ur učnih priprav, in platforme, na kateri jih gostimo.
Seminarja se je udeležilo preko 85 pedagogov, ki poučujejo vse od sociologije, psihologije, filozofije, aktivnega državljanstva, filmskih študij pa do angleščine, slovenščine, zgodovine in celo glasbe in kemije. Kritična presoja vsebin tako ostaja bistvena na vseh predmetnih področjih.
Nedavni komentarji