Erasmus + projekt Upgrading Global Education Across Subject Areas (Nadgrajevanje globalne izobrazbe preko predmetnih področij) združuje deset partnerskih organizacij iz petih držav. Celostna izobrazba glede sodobnih globalnih problemov, ki poudarja državljansko odgovornost, oziroma globalna izobrazba, je ključna za razvijanje polnega demokratičnega potenciala družbe. Kljub temu učiteljem manjka podpora, ki bi jim pomagala pri integraciji globalne izobrazbe v učne načrte. Namen tega projekta je prebroditi te ovire in učiteljem približati znanja in veščine, ki bodo prispevali k temu, da se bo globalna izobrazba v evropskih izobraževalnih sistemih tudi v praksi bolj celovito izvajala. Eden od pristopov, preko katerega je možno poučevati globalno izobrazbo, temelji na debatni metodologiji, skupkom interaktivnih metod, ki učencem med drugim pomagajo pri izboljšanju veščin kritičnega razmišljanja in informacijske pismenosti. Partnerji bodo črpali iz te metodologije in sodelovali pri razvijanju priročnika za učitelje, metodološkega priročnika z učnimi načrti in vajami, zbirke študij primerov za učence in učitelje, ki bo demonstrirala kako se veščine, pridobljene skozi projekt, lahko uporabijo za analizo aktualnih družbenih problemov, ter spletne platforme namenjene individualnem učenju. Rezultati bodo vključevali vsebine povezane z globalizacijo, neenakostjo, trajnostnim razvojem, podnebjem, globalnim zdravjem, identiteto ter kulturo.
Ta projekt sofinancira Evropska Unija.
Besedilo izraža samo stališča avtorja. Evropska Komisija ni odgovorna za kakršnokoli uporabo informacij v besedilih nastalih v sklopu projekta.
The Erasmus + project Upgrading global education across subject areas brings together ten partner organizations from 5 different European countries. Holistic education on contemporary global issues that emphasizes citizenship and responsibility (global education) is crucial in developing the full democratic potential of a society, yet teachers are lacking support that would enable them to successfully implement it in their curricula. This project aims to fill the gap by equipping teachers with resources and skills that would help make global education in European school systems a reality. One of the approaches through which global learning can be taught is focused on debate methodology, a cluster of interactive methods that helps students improve their critical thinking skills and informational literacy. The partner organizations will draw from this methodology and collaborate to produce a manual on teaching global learning for teachers, a methodical manual with lesson plans and exercises, a toolkit for students and teachers with case studies demonstrating how the skills gained through the project can be applied, as well as a comprehensive digital platform for individualized learning. The results will cover topics connected with globalization, inequality, sustainable development, climate, global health, identity, and culture.
This project is funded by the European Union.
The text expresses the views of the author exclusively. The European Commission is not responsible for the use of information in the text.
V Ormožu je od 17. do 19. septembra potekal debatni tabor, na katerem smo sodelavci zavoda novim in…
DEBATNA METODOLOGIJA ZA ZAČETNIKE CELJE 30. 9. in 1. 10 PRIJAVA Za in proti, zavod za kulturo dialoga,…
V maju je v Ljubljani na Fakulteti za družbene vede potekalo prvo srečanje sodelujočih partnerjev v projektu Upgrading Global…
ZiP-ovci smo se v sklopu projekta Melita udeležili konference v Talinu, glavnemu mestu Estonije. Na dogodek se je…
Gimnazija Ledina, Ljubljana, 28. in 29. junij 2022 Za in proti, zavod za kulturo dialoga vabi na seminar…
Potrebujemo tvojo pomoč! Ali ste vedeli, da ZiP sodeluje v novem projektu o javnem nastopanju in vzgoji za…
Datum: 23. 4. 2022Kraj: OnlineTab: http://tab.debate.si/IMSTS-2022/ Zavod Za in Proti že leta organizira enega izmed edinih mednarodnih turnirjev…
Datum: 26. 3. 2022Kraj: OŠ Venclja Perka DomžaleTab: https://zip-tabby.herokuapp.com/os-drz/ Po dolgih dveh letih premora, smo se debaterji, sodniki…
Detailed schedule of the 20th edition of the International Debate Tournament Ljutomer.
March 11th to 16th 2022 REGISTRATION FORM The Slovenian national debate organization, Za in proti, zavod za kulturo…