GEASA: Upgrading Global Education Across Subject Areas

Debate in Youth work and Volunteering

Opis projekta


Erasmus + projekt Upgrading Global Education Across Subject Areas (Nadgrajevanje  globalne izobrazbe preko predmetnih področij) združuje deset  partnerskih organizacij iz petih držav. Celostna izobrazba glede sodobnih globalnih problemov, ki poudarja državljansko odgovornost, oziroma globalna izobrazba, je ključna za razvijanje polnega demokratičnega potenciala družbe. Kljub temu učiteljem manjka podpora, ki bi jim pomagala pri integraciji globalne izobrazbe v učne načrte. Namen tega projekta je prebroditi te ovire in učiteljem približati znanja in veščine, ki bodo prispevali k temu, da se bo globalna izobrazba v evropskih izobraževalnih sistemih tudi v praksi bolj celovito izvajala. Eden od pristopov, preko katerega je možno poučevati globalno izobrazbo, temelji na debatni metodologiji, skupkom interaktivnih metod, ki učencem med drugim pomagajo pri izboljšanju veščin kritičnega razmišljanja in informacijske pismenosti. Partnerji bodo črpali iz te metodologije in sodelovali pri razvijanju priročnika za učitelje, metodološkega priročnika z učnimi načrti in vajami, zbirke študij primerov za učence in učitelje, ki bo demonstrirala kako se veščine, pridobljene skozi projekt, lahko uporabijo za analizo aktualnih družbenih problemov, ter spletne platforme namenjene individualnem učenju. Rezultati bodo vključevali vsebine povezane z globalizacijo, neenakostjo, trajnostnim razvojem, podnebjem, globalnim zdravjem, identiteto ter kulturo. 



Ta projekt sofinancira Evropska Unija.

Besedilo izraža samo stališča avtorja. Evropska Komisija ni odgovorna za kakršnokoli uporabo informacij v besedilih nastalih v sklopu projekta.  

 

 

Partnerji

Koordinator projekta: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenija)
Gimnazija Litija (Slovenija)
Inštitut za Afriške študije (Slovenija)
Univerza v Ljubljani (Slovenija)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italija)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italija)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italija)
International Debate Education Association (Nizozemska)
Learning Wizards (Hrvaška)
Asociace debatnich klubu (Češka)


Project summary

 

The Erasmus + project Upgrading global education across subject areas brings together ten partner organizations from 5 different European countries. Holistic education on contemporary global issues that emphasizes citizenship and responsibility (global education) is crucial in developing the full democratic potential of a society, yet teachers are lacking support that would enable them to successfully implement it in their curricula. This project aims to fill the gap by equipping teachers with resources and skills that would help make global education in European school systems a reality. One of the approaches through which global learning can be taught is focused on debate methodology, a cluster of interactive methods that helps students improve their critical thinking skills and informational literacy. The partner organizations will draw from this methodology and collaborate to produce a manual on teaching global learning for teachers, a methodical manual with lesson plans and exercises, a toolkit for students and teachers with case studies demonstrating how the skills gained through the project can be applied, as well as a comprehensive digital platform for individualized learning.  The results will cover topics connected with globalization, inequality, sustainable development, climate, global health, identity, and culture.

 

This project is funded by the European Union.

 

 The text expresses the views of the author exclusively. The European Commission is not responsible for the use of information in the text.  

 

 

Partners

Project coordinator: Za in Proti, Zavod za kulturo dialoga (Slovenia)
Gimnazija Litija (Slovenia)
Inštitut za Afriške študije (Slovenia)
Univerza v Ljubljani (Slovenia)
Associazione Societa Nazionale Debate Italia (Italy)
Universita Telematica Degli Studi IUL (Italy)
Liceo scientifico statale Galileo Galilei (Italy)
International Debate Education Association (Netherlands)
Learning Wizards (Croatia)
Asociace debatnich klubu (Chechia)

Srečanje partnerjev projekta GEASA – Ljubljana, maj 2022

V maju je v Ljubljani na Fakulteti za družbene vede potekalo prvo srečanje sodelujočih partnerjev v projektu Upgrading Global…

Delovni obisk Talina (MELITA)

ZiP-ovci smo se v sklopu projekta Melita udeležili konference v Talinu, glavnemu mestu Estonije. Na dogodek se je…

SEMINAR: “DEBATA PRI POUKU IN V DEBATNEM KLUBU”

Gimnazija Ledina, Ljubljana, 28. in 29. junij 2022 Za in proti, zavod za kulturo dialoga vabi na seminar…

“Speak & Act” potrebuje tvoj logotip!

Potrebujemo tvojo pomoč! Ali ste vedeli, da ZiP sodeluje v novem projektu o javnem nastopanju in vzgoji za…

MEDNARODNI OŠ TURNIR – IMSTS 2022

Datum: 23. 4. 2022Kraj: OnlineTab: http://tab.debate.si/IMSTS-2022/ Zavod Za in Proti že leta organizira enega izmed edinih mednarodnih turnirjev…

OŠ DRŽAVNI TURNIR 2022

Datum: 26. 3. 2022Kraj: OŠ Venclja Perka DomžaleTab: https://zip-tabby.herokuapp.com/os-drz/ Po dolgih dveh letih premora, smo se debaterji, sodniki…

IDTL 2022 – SCHEDULE

Detailed schedule of the 20th edition of the International Debate Tournament Ljutomer.

International Debate Tournament Ljutomer 2022

March 11th to 16th 2022 REGISTRATION FORM The Slovenian national debate organization, Za in proti, zavod za kulturo…

PRAVILNIK TEKMOVANJ na nacionalni ravni za srednje šole

Na naslednji povezavi lahko najdete PRAVILNIK O ORGANIZACIJI SREDNJEŠOLSKIH DEBATNIH TURNIRJEV NA NACIONALNI RAVNI.

PRAVILNIK TEKMOVANJ na nacionalni ravni za osnovne šole

Na naslednji povezavi lahko najdete PRAVILNIK O ORGANIZACIJI OSNOVNOŠOLSKIH DEBATNIH TURNIRJEV NA NACIONALNI RAVNI.